تابلوهای برق صنعتی اجزای حیاتی سیستم‌های توزیع انرژی در کارخانه‌ها و سایر محیط‌های صنعتی هستند. این تابلوها برق تجهیزات و ماشین‌آلات مختلف را تامین می‌کنند. خدمات ساخت تابلو برق در تهران برای کاربرد در چنین محیط‌هایی صورت می‌گیرد.

ساخت تابلو برق صنعتی و نصب آن در صنایع مختلف بادی، آبی، خورشیدی، دارویی، نظامی، معادن، نفت‌وگاز، هسته‌ای و غیره مورد نیاز است. البته به شرطی که توسط سازنده معتبر و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شوند. برقستان: معتبرترین سازنده تابلو برق در تهران، تمامی سفارشات مشتریان خود را مطابق با اصول مهندسی طراحی و اجرا می‌کند. 

ساخت تابلو برق در تهران

مراحل طراحی و ساخت تابلو برق در تهران

مراحل طراحی توسط سازنده تابلو برق صنعتی در تهران به صورت کاملا سفارشی هستند. این تابلو برق‌ها از جنس فولاد ضدزنگ، آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، فولاد نرم، فایبرگلاس و پلاستیک ساخته می‌شوند و چندین مرحله حیاتی را پشت سر می‌گذارند.

مرحله اول به ارزیابی نیازهای الکتریکی پروژه و طراحی تابلو برق بر این اساس اختصاص دارد. این مرحله با تعیین بار الکتریکی، مدار مورد نیاز و ملاحظات در مورد فضای نصب آغاز می‌شود. پس از نهایی شدن طراحی، شرکت ساخت تابلو برق به مرحله دوم می‌رود که انتخاب اجزای مناسب و مونتاژ پانل خواهد بود. انتخاب کلیدهای مدار، ترانسفورماتورها، کانکتورها، مترها و سایر عناصر در این مرحله صورت می‌گیرد.

پس از تکمیل طراحی و ساخت، سازنده تابلو برق از تکنیک‌های پیشرفته برای ایجاد اجزای لازم و مونتاژ تابلو برق استفاده می‌کند. این مرحله با برش و شکل دادن به محفظه‌های فلزی، حفاری سوراخ‌ها برای سیم‌کشی و نصب اجزای مختلف به پایان می‌رسد.

قیمت ساخت و خرید تابلو برق در تهران

قیمت ساخت و خرید تابلو برق در تهران به عوامل مختلفی نظیر اندازه تابلو، پیچیدگی سیستم الکتریکی ، نیازهای صنعت هدف و نوع قطعات استفاده شده بستگی دارد. این هزینه ساخت شامل تهیه موادی مانند کلیدهای مدار، ترانسفورماتورها، سیم‌ها، کانکتورها و سایر قطعات لازم است. همچنین نیروی کار و مهندسی مورد نیاز برای ساخت تابلو برق به‌اضافه طراحی، مونتاژ و نصب آن را هم باید در نظر گرفت. بهتر است برای اطلاع از هزینه ساخت و خرید تابلو برق صنعتی با تولیدکنندگان مختلف در ارتباط باشید. برای مشاوره رایگان با متخصصان برقستان، بزرگترین شرکت سازنده تابلو برق صنعتی، در ارتباط باشید.

اصول طراحی تابلو برق در تهران

یکی از مهمترین تجهیزات در صنعت برای توزیع و کنترل انرژی، تابلو برق های صنعتی هستند که برای حفاظت از آنها بهتر است در محافظ مناسب نگهداری شوند. از آنجایی که طراحی تابلو برق سازی در تهران از حیاتی ترین بخش های ساخت تابلو برق صنعتی است، به همین دلیل بهتر است اصول و معیارهای مشخصی در نظر گرفته شود. برخی از اصول طراحی تابلو برق در تهران عبارتند از:

  • انتخاب قطعات مناسب

قطعات مورد استفاده برای ساخت تابلو برق باید دارای کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای معتبر و قابل اطمینان باشند تا نیازهای سیستم را برطرف کنند.

  • توجه به ایمنی

توجه به ایمنی کارکنان و تجهیزات، از جمله مواردی است که هنگام طراحی تابلو برق صنعتی در تهران باید مورد توجه قرار گیرد. برای این منظور باید از قطعاتی استفاده شود که دارای ایمنی بالا و مقاوم در برابر آتش باشند.

  • رعایت استاندارد

قوانین و استانداردهای مربوط به طراحی، نصب و عملکرد تابلو برق از جمله مهمترین اصول طراحی تابلو برق سازی است.

  • انتخاب محل نصب

در طراحی تابلو برق باید محل نصب با دسترسی آسان و محافظت شده از عوامل خارجی انتخاب شود.

  • توجه به سیستم خنک کننده

بهتر است از قطعاتی استفاده شود که دارای سیستم خنک کننده هست تا دمای تابلو برق در محدوده مجاز باشد.

  • توانایی پشتیبانی از نیازهای سیستم
  • توجه به سیم‌کشی

سازنده تابلو برق در تهران

شرکت تولیدکننده تابلوهای برق صنعتی، به ارائه پنل‌های الکتریکی ضروری برای بخش‌ها و صنایع مختلف در تهران می‌پردازد. این شرکت تخصص خاصی در طراحی و تولید تابلوهای برق با کیفیت بالا برای کنترل و توزیع برق به ماشین‌آلات و تجهیزات در محیط‌های صنعتی دارد.

شرکت سازنده تابلو برق صنعتی برقستان، با تاکید بر نوآوری، کارایی و ایمنی، نقشی حیاتی در حمایت از بهره‌وری و عملیات صنعتی در سراسر تهران ایفا می‌کند. تخصص این شرکت در طراحی و تولید تابلو برق صنعتی، باعث شده تا نیازهای اساسی بخش صنعتی به طور کامل برطرف شود.

یکی از جنبه‌های کلیدی در طراحی و ساخت تابلو برق، سفارشی‌سازی است؛ زیرا هر تاسیسات صنعتی برای تابلوهای الکتریکی خود به الزامات و مشخصات منحصربه‌فردی نیاز دارد. بنابراین، شرکت سازنده تابلو برق در تهران از نزدیک با مشتریان خود همکاری می‌کند تا نیازهای خاص آن‌ها را بشناسد. بدین ترتیب، تابلوهایی طراحی و ساخته می‌شوند که دقیقا نیازهای سفارش‌دهنده را برآورده خواهند کرد.

قیمت ساخت تابلو برق در تهران

نحوه سفارش ساخت تابلو برق در تهران

ثبت سفارش ساخت تابلو برق در تهران، نیازمند توجه به جزییات و ارتباط موثر سفارش‌دهنده و سازنده است. مرحله اول، به درک کامل نیازها و مشخصات مشتری برای تابلو برق اختصاص دارد. این مرحله با یک بحث مفصل برای جمع‌آوری تمام اطلاعات لازم مانند ابعاد، قدرت مورد نیاز و اجزای خاص تابلو برق شروع می‌شود.

وقتی که الزامات تابلو برق مشخص شدند، یک پیشنهاد جامع به مشتری ارائه می‌شود که هزینه و جدول زمانی پروژه را مشخص می‌کند. درنهایت، پس از تایید مشتری، فرآیند تولید تابلو برق صنعتی به‌سرعت آغاز خواهد شد. تمام مراحل سفارش برای ساخت تابلو برق را می‌توان به صورت تلفنی انجام داد.  

از جمله نکاتی که هنگام سفارش ساخت تابلو برق صنعتی باید به آن توجه کنید عبارتند از:

  • نیازهای سیستم

بررسی توان موردنیاز، نوع و تعداد قطعات، ابعاد، قدرت، توان و سایر جزئیات فنی ، از جمله نکات مهم هنگام سفارش تابلو برق می باشد.

  • پیدا کردن بهترین سازنده تابلو برق صنعتی

این کار را می توانید با جستجو انلاین یا مشاوره از افرادی که قبلا از این خدمات استفاده کرده اند یا مراجعه به نمایندگی تولید تابلو برق صنعتی انجام دهید.

  • مشاوره و طراحی

بعد از تعیین نیازها می توانید از سازندگان تابلو برق تهران مشاوره بگیرید تا به شما در طراحی و انتخاب بهترین گزینه کمک کنند.

  • استانداردها

قبل از سفارش تابلو برق در تهران اطمینان حاصل کنید که تولیدکننده مورد نظر استانداردهای معتبر را رعایت کرده است.

  • ایمنی

از سازنده تابلو برق صنعتی در تهران درخواست کنید که از قطعات مقاوم در برابر آتش و شوک الکتریکی استفاده کند تا امنیت کارکنان حفظ شود.

  • قابلیت تعمیر و نگهداری
  • قیمت تابلو برق صنعتی
  • زمان تحویل
  • خدمات پس از فروش

در انتها پس از تایید سفارش، تولید کننده مورد نظر اقدام به طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی می کند. در مرحله اخر باید اقدام به نصب و راه اندازی تابلو برق کنید.

راهنمای خرید تابلو برق در تهران

برای خرید تابلو برق صنعتی باید از مشاوران یا متخصصان این حوزه کمک بگیرید؛ اما در ادامه چک لیست راهنمای خرید تابلو برق در تهران را مورد بررسی قرار می دهیم تا انتخابی عالی متناسب نیازهایتان داشته باشید.

  1. انتخاب نوع تابلو برق (دیواری، روکار، توکار، ایستاده و …)
  2. تعیین جنس تابلو (آلومینیوم، استیل، فولاد و ….)
  3. انتخاب محل نصب تابلو
  4. میزان جریان و ولتاژ مورد نیاز واحد خود
  5. استاندارد عدم نفوذ گرد و خاک
  6. توجه به ساختار ماژولار تابلو
  7. استاندارد بکاررفته در تامین حفاظت دستگاه
  8. فرایند رنگ کاری بدنه
  9. توجه به برند تجهیزات و قیمت آنها
  10. خرید تابلو برق صنعتی از شرکت های معتبر
  11. درخواست دفترچه فنی و کاتالوگ های عمومی از سازنده تابلو برق صنعتی
  12. مدت زمان برای طراحی و ساخت تابلو برق
  13. نحوه خدمات پس از فروش
  14. قابلیت انطباق و توسعه دستگاه با فناوری های جدید

در نظر گرفتن موارد فوق به شما کمک می کند تا انتخاب درستی قبل از سفارش ساخت تابلو برق در تهران یا سایر شهرها را داشته باشید که در نهایت منجر به بهبود عملکرد، حفظ امنیت کارکنان و تجهیزات و صرفه جویی در هزینه ساخت تابلو برق خواهد شد.

فروش تابلو برق صنعتی در تهران

بازار فروش تابلو برق در تهران به دلیل رشد بخش صنعتی در این شهر، رونق دارد. با گسترش کسب‌وکارها و نیاز به سیستم‌های الکتریکی کارآمد، تقاضا برای ساخت تابلو برق صنعتی هم افزایش یافته است. اما صنایع و شرکت‌ها در تهران به تابلوهای برق صنعتی باکیفیت و قابل‌اعتماد نیاز دارند تا از عملکرد روان ماشین‌آلات و تجهیزات خود اطمینان حاصل کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند تابلو برق صنعتی را از میان گزینه‌های موجود خریداری کنند. همچنین امکان سفارش تابلو برق صنعتی برای مطابقت با نیازهای خاص مانند ظرفیت بالا، ویژگی‌های پیشرفته یا طرح‌های صرفه‌جویی در فضا وجود دارد.