تابلو برق‌های صنعتی جزو اجزای حیاتی سیستم‌های توزیع انرژی در کارخانه‌ها و سایر محیط‌های صنعتی هستند. تابلوها، برق تجهیزات و ماشین آلات مختلف را تامین می‌نمایند. از تابلو برق صنعتی در صنایع مختلف آبی، بادی، خورشیدی، دارویی، نظامی، نفت و گاز، هسته‌ای و … استفاده می‌گردد. توجه داشته باشید که تابلو برق‌های صنعتی باید توسط سازنده معتبر و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شوند.

ساخت تابلو برق در بوشهر

مراحل طراحی و ساخت تابلو برق در بومهن

مراحل طراحی توسط سازنده تابلو برق صنعتی در بومهن به صورت کاملا سفارشی هستند. این تابلو برق‌ها از جنس فولاد ضدزنگ، آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، فولاد نرم، فایبرگلاس و پلاستیک ساخته می‌شوند و چندین مرحله حیاتی را پشت سر می‌گذارند.

مرحله اول به ارزیابی نیازهای الکتریکی پروژه و طراحی تابلو برق بر این اساس اختصاص دارد. این مرحله با تعیین بار الکتریکی، مدار مورد نیاز و ملاحظات در مورد فضای نصب آغاز می‌شود. پس از نهایی شدن طراحی، شرکت ساخت تابلو برق به مرحله دوم می‌رود که انتخاب اجزای مناسب و مونتاژ پانل خواهد بود. انتخاب کلیدهای مدار، ترانسفورماتورها، کانکتورها، مترها و سایر عناصر در این مرحله صورت می‌گیرد.

پس از تکمیل طراحی و ساخت، سازنده تابلو برق از تکنیک‌های پیشرفته برای ایجاد اجزای لازم و مونتاژ تابلو برق استفاده می‌کند. این مرحله با برش و شکل دادن به محفظه‌های فلزی، حفاری سوراخ‌ها برای سیم‌کشی و نصب اجزای مختلف به پایان می‌رسد.

هزینه تابلو سازی برق صنعتی در بومهن

هزینه تابلو سازی برق صنعتی در بومهن به عوامل مختلفی نظیر اندازه تابلو، پیچیدگی سیستم الکتریکی و نیازهای صنعت هدف بستگی دارد. این هزینه ساخت شامل تهیه موادی مانند کلیدهای مدار، ترانسفورماتورها، سیم‌ها، کانکتورها و سایر قطعات لازم است. همچنین نیروی کار و مهندسی مورد نیاز برای ساخت تابلو برق به‌اضافه طراحی، مونتاژ و نصب آن را هم باید در نظر گرفت.

شرکت سازنده تابلو برق صنعتی در بومهن

برقستان، شرکت سازنده تابلو برق صنعتی، به ارائه پنل‌های الکتریکی ضروری برای بخش‌ها و صنایع مختلف در بومهن می‌پردازد. این شرکت در طراحی، تولید و توزیع تابلوهای برق با کیفیت بالا برای کنترل و توزیع برق به ماشین‌آلات و تجهیزات در محیط‌های صنعتی تخصص دارد.

شرکت سازنده تابلو برق، با تاکید بر نوآوری، کارایی و ایمنی، نقشی حیاتی در حمایت از بهره‌وری و عملیات صنعتی در سراسر بومهن ایفا می‌کند. تخصص شرکت در تولید طیف گسترده‌ای از تابلوهای برق، برآورده کردن نیازهای خاص بخش صنعتی را برای رشد و موفقیت تضمین می‌کند.

یکی از جنبه‌های کلیدی در طراحی و ساخت تابلو برق سفارشی‌سازی است. زیرا هر تاسیسات صنعتی برای تابلوهای الکتریکی خود به الزامات و مشخصات منحصربه‌فردی نیاز دارد. بنابراین، شرکت سازنده تابلو برق در بومهن از نزدیک با مشتریان خود همکاری می‌کند تا نیازهای خاص آن‌ها را بشناسد. بدین ترتیب، تابلوهایی طراحی و ساخته می‌شوند که دقیقا نیازهای سفارش‌دهنده را برآورده خواهند کرد.

ساخت تابلو برق صنعتی در بوشهر

نحوه ثبت سفارش ساخت تابلو برق در بومهن

برای ثبت سفارش تابلو برق‌های صنعتی، سفارش دهنده و سازنده باید جزئیات را کامل با یکدیگر در میان بگذارند. به عبارت دیگر، مشتری باید نیازها و مشخصات مد نظر خود را به طور کامل با مدیر پروژه در میان بگذارد. این مرحله با یک بحث کاملا مفصل برای جمع آوری تمام اطلاعات مانند قدرت مورد نیاز، ابعاد  و اجزای خاص تابلو برق آغاز می‌گردد.

پس از روشن شدن تمام الزامات مشتری برای سفارش یک تابلو برق، کارفرما باید در یک جدول، هزینه و زمان پروژه را به طور کامل مشخص نماید. در نهایت پس از تایید مشتری، فرآیند تولید به سرعت آغاز خواهد شد. شما برای سفارش یک تابلو برق می‌توانید تماس حاصل فرمایید.

فروش تابلو برق صنعتی در بومهن

بازار فروش تابلو برق در شهر بومهن  به دلیل رشد بخش صنعتی در سال‌های اخیر، افزایش چشمگیری داشته است. با گسترده شدن کسب و کارها و روی کار آمدن سیستم‌های الکتریکی کارآمد، تقاضا برای ساخت تابلو برق صنعتی هم افزایش یافته است. 

کسب و کارهای شهر بومهن به تابلو برق‌های صنعتی با کیفیت نیاز دارند تا از آن‌ها در عملکرد ماشین آلات و تجهیزات خود استفاده کنند. به خاطر داشته باشید با گسترده شدن کسب و کارها و روی کار آمدن سیستم‌های الکتریکی کارآمد، میزان درخواست تقاضا برای سفارش تابلو برق‌ صنعتی افزایش یافته است. شما می‌توانید هر سفارشی که دارید با سایت برقستان تماس بگیرید و با کمک کارشناسان این مجموعه، تابلو مناسب با نیاز خود سفارش دهید.