تجهیز بنا گستر برقستان، سازنده تابلو برق های صنعتی و ساختمانی

تجهیز بنا گستر برقستان، سازنده تابلو برق های صنعتی و ساختمانی

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساخت تابلو برق استخری در بازار

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساخت تابلو برق استخری در بازار

فهرست محتوا

تابلو برق صنعتی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن تابلو برق استخری است که استفاده از آن بسیار اهمیت دارد. برای این وسیله قابلیت‌های مختلفی درنظر گرفته شده که به واسطه استفاده از آن کیفیت شنا در استخر بهبود می‌یابد. قیمت این محصول تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. بهتر است قبل از اقدام برای تهیه آن حتماً اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

تابلو برق استخری چیست؟

تابلو برق استخری یکی از تجهیزات ضروری استخر است که استفاده از آن اهمیت دارد. این وسیله قابلیت‌های مختلفی داشته و دارای سه پمپ تخلیه استخر، پمپ تصفیه آب و پمپ جکوزی است. در این تابلو برق ساعت، چراغ و کلید محافظ جان نیز تعبیه شده است که سبب بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه شده است. محیط استخر یک فضای مرطوب و‌ رسانا بوده و به دلیل خطرناک بودن احتمال آسیب دیدن افراد بیشتر می‌شود. از این رو نیاز است تا با استفاده از تجهیزات ایمنی میزان خطر را کم کرده و سلامت شناگران را تضمین کرد.

 تابلو برق در برابر اتصالات کوتاه برق و جرقه‌های آتشین مقاوم بوده و سلامت و ایمنی افراد را فراهم می‌کند. تابلو برق استخری بعد از آنکه سامانه‌های ورود مسدود شدند، سه فاز ورودی را به داخل کلید و فیوز محافظ جاح هدایت می‌کند. در این صورت اگر جریان بیش از حد مجاز شود، آن را قطع می‌کند. نصب این وسیله کارآمد تخصصی بوده و با توجه به نقشه تابلو برق انجام می‌شود.

تابلو برق صنعتی

تابلو برق صنعتی یکی از لوازم مهم است که بین تجهیزات الکتریکی ارتباط برقرار می‌کند. این وسیله اهمیت زیادی داشته و همانند یک محفظه فلزی است که در آن اجرای مختلفی دارند. به طور کلی این وسیله جلوی آسیب دیدن و ورود شوک به تجهیزات را گرفته و انرژی مورد نیاز آن‌ها را به طور مداوم تأمین می‌کند. در مکان‌های مختلف چون ‌ایستگاه‌های مبدل، کارخانه‌ها صنعتی، ‌ایستگاه‌های توزیع و… از آن استفاده می‌شود.

تابلو برق تجهیزات الکترونیکی و یا الکتریکی چون نمایشگر‌ها، سوئیچ‌ها و دستگیره‌ها را به صورت منظم قرار داده تا اپراتور راحت به آن دسترسی داشته باشد. این وسیله انواع مختلفی دارد، که کاربرد‌های آن‌ها متفاوت است. از جمله این تجهیزات می‌توان به تابلو برق استخری اشاره کرد.

تابلو برق استخری چیست

عوامل مؤثر بر قیمت ساخت تابلو برق استخری

در قیمت تابلو برق استخری عواملی تأثیر گذار هستند که شناخت این موارد به شما کمک شایانی خواهد کرد. به همین سبب در ادامه اطلاعات دقیقی در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت تابلو برق استخری ذکر می‌شود.

برند تجهیزات تابلو برق: یکی از پارامتر‌های مهم در قیمت تابلو برق صنعتی و استخری برند تجهیزات به کار رفته در آن است. مسلماً استفاده از برند‌های مشهور سبب بالا رفتن هزینه تهیه و راه‌اندازی این وسیله می‌شود.

نوع محفظه: ساختار این وسیله همانند دیواری ‌ایستاده است که تجهیزات مختلف را داخل خود جای داده است. از این رو جنس آن بسیار مهم بوده زیرا آهن یا استیل بودن آن در قیمت مؤثر است. لازم به ذکر است که توکار یا روکار بودن این تابلو نیز در اجرت نصب نقش دارد.

بررسی عوامل تعیین‌کننده قیمت تابلو برق استخر

وقتی به دنبال قیمت تابلو برق استخر هستید، باید بدانید که مواردی در این میان مؤثر هستند. این پارامتر‌ها عبارتند از:

سطح ولتاژ تابلو برق: براساس سطح ولتاژ می‌توان تابلو برق را به دو نوع فشار متوسط و فشار ضعیف تقسیم‌بندی کرد. این مورد در قیمت مؤثر است و طبیعتا وقتی تابلو از نوع فشار ضعیف باشد، قیمت آن کمتر می‌شود.

شکل تابلو برق: این وسیله در انواع پیانویی، سلولی و… طراحی و ارائه می‌شود. مراحل ساخت هر کدام مختص خود بوده و پیچیدگی‌های خود را دارد. از این رو قیمت آن‌ها با هم متفاوت است.

چه عواملی قیمت تابلو برق استخری را دستخوش تغییر می‌کنند؟

قیمت تابلو برق استخری یکی از موارد مهم در انتخاب آن است. حال آنکه در این زمینه پارامتر‌های مهمی دخیل هستند. یکی از مهم‌ترین این عوامل کیفیت ولتاژ محفظه است. هر چه کیفیت بیشتر شود، هزینه‌ی پرداختی نیز بیشتر می‌شود. نوع توزیع برق نیز مهم و تأثیر‌گذار است، و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

نکاتی برای انتخاب تابلو برق استخری با قیمت مناسب در برقستان

برای آنکه یک بار برای خرید تابلو برق استخری هزینه کرده و بتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید، باید به مواردی توجه شود. بدون شک وقتی یک محصول با کیفیت تهیه کنید سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. در زیر به موارد مهم در این زمینه اشاره می‌شود:

ایمنی تابلو برق

 مهمترین نکته در هنگام تهیه این وسیله توجه به ایمنی آن است؛ زیرا هدف استفاده از آن کاهش خطرات محیطی است. بسته به نیاز خود تابلو برقی انتخاب کنید که کلید محافظ جان، کلید ارت و تجهیزات ایمنی آن مناسب باشند.

جنس تابلو برق

 این وسیله در جنس‌های مختلف فولاد، آلومینیوم، استیل و… تولید می‌شود. براساس نیاز خود نوع مناسب را انتخاب کرده تا شاهد کیفیت مطلوب آن باشید.

کیفیت و بهره وری

 تابلویی را انتخاب کنید که مجهز به کنترل از راه دور باشد؛ زیرا در مقابله با حوادث زودتر وارد عمل می‌شوید. زمانی که در شبانه روز قطعی برق رخ دهد، ژنراتور باید بدون نیاز به افراد روشن و خاموش شده و عملکرد خوبی ارائه دهد. اکر کنترل الکتریکی خراب شود از قفل بودن کلید‌ها به شکل مکانیکی در هم مطمئن شده در غیر این صورت منابع به هم وصل نمی‌شوند.

دوام مطلوب

از دیگر نکات مهم در تهیه تابلو برق استخری توجه به دوام و طول عمر آن است. اگر خوب از این وسیله نگهداری شود، حدوداً ۴۰ سال عمر می‌کند.

انتخاب متناسب با فضا

 با توجه به نیاز فضای خود یک تابلوی مناسب انتخاب کرده و با این کار هزینه‌های دیگر را کم کنید. حتماً به کیفیت محصول توجه کرده و تا جایی که امکان دارد بهترین کیفیت را از برند‌های معتبر تهیه کنید.

خرید از برند‌های معتبر

 برند‌های معتبر در ساخت محصولات خود از بهترین کیفیت استفاده می‌کنند. از این رو در هنگام تهیه آن حتماً از برند‌های مطرح بازار کالای خود را تهیه کنید.

تابلو برق استخری با قیمت مناسب

ساخت تابلو برق

قبل از ساخت تابلو برق صنعتی حتماً با کارشناس سازنده مشورت کرده تا با توجه به شرایط استاندارد طراحی این وسیله را انجام دهد. باید به نقشه کلی ساختنان توجه کرده و هدف از استفاده از تابلو برق را مشخص کرد. از طرفی مشخصات فنی که تابلو برق باید داشته باشد، نیز بایستی تعیین شود. در کل اصول طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی و انواع تابلو برق‌ها شامل چهار مرحله زیر می‌شود:

  • اولین مرحله جوشکاری و انجام برشکاری
  • مرحله دوم انجام رنگ کاری
  • مرحله سوم مونتاژ تابلو برق، بدنه و اسکلت اصلی آن مونتاژ می‌شود.
  • مرحله چهارم نیز مربوط به مونتاژ قطعات الکترونیکی است.

قیمت تابلو برق صنعتی

قیمت تابلو برق صنعتی با توجه به پارامتر‌های مختلفی متغیر بوده و دارای نوسان است. در این زمینه ابعاد بدنه، ضخامت ورق، تجهیزات به کار رفته در آن، کیفیت و… همگی مؤثر هستند. برای اطلاع از هزینه نهایی و دقیق این وسیله بهترین کار ارتباط با مشاورین برقستان است. از خدمات این مجموعه استفاده کرده تا محصولی مناسب با کاربری خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

کلام پایانی

تابلو برق استخری یکی از انواع تابلو برق‌ها است که استفاده از آن در استخر ضروری است. این محصول ایمنی افراد حاضر در استخر و تجهیزات آن را افزایش می‌دهد. قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی داشته و دارای نوسان است. از نظر خرید نیز نکات مهم در خرید نیز اهمیت داشته و برای انتخاب یک تابلو برق مناسب باید به آن توجه شود.

سؤالات متداول

تابلو برق استخری دارای چند پمپ است؟

سه پمپ تخلیه استخر، تصفیه آب و جکوزی

عوامل مؤثر بر قیمت تابلو برق استخری کدامند؟

برند تجهیزات تابلو برق، نوع محفظه، سطح ولتاژ، شکل تابلو برق، کیفیت و نوع توزیع برق

نکات مهم در خرید تابلو برق استخری کدامند؟

 ایمنی و جنس تابلو برق، کیفیت و بهره وری، دوام و طول عمر، خرید از برند‌های معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

مقالات ما

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟