مطالب آموزشی

نحوه ساخت تابلو برق استخری در برقستان

تابلو برق استخری

امروزه تابلو برق‌های صنعتی با تنوع بالا تولید می‌شوند که هرکدام برای محل خاصی طراحی شده و قابل استفاده هستند. یکی از تابلو‌های برق صنعتی، تابلو برق استخری و جکوزی است که یکی از تجهیزات مهم در این قسمت‌ها هستند. این تابلوها از چند بخش تشکیل می‌شوند که شامل سه پمپ مخصوص تخلیه آب، پمپ تخلیه استخر و پمپ جکوزی می‌شود.

 تابلوهای برق استخر برای اینکه دچار نشت برق نشوند، به کلید محافظ نجات مجهز می‌شوند و چراغ و ساعت روی آن‌ها تعبیه شده تا عملکرد بهتری داشته باشند. ما در این مقاله از سایت برقستان قصد داریم شما را با نحوه ساخت تابلو برق استخری در این مجموعه بیشتر آشنا کنیم.

تابلو برق استخری چیست؟

این تابلو یک پنل فلزی است که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهد. تابلو برق استخری از بخش‌های مختلف و تجهیزات متنوع ساخته شده که می‌توان از این اجزا به فیوزها، مولتی تایمر، محافظ جان، ترانس جریان، بی‌متال،  کنتاکتور، تایمر فیوز، کلید مینیاتوری، کنترل بار و فاز، شاستی، ترمینال ریلی، شمش نول و ارت اشاره کرد. تابلوی استخری نیز یک تابلو برق صنعتی است که با رعایت استانداردهای جهانی و ایمنی بالا تولید می‌شود تا بروز حوادث و اتفاقات ناگواری را به حداقل برساند.

سیستم هوشمندسازی در تابلو برق استخری

هنگامی که از سیستم هوشمندسازی در تابلو برق صحبت می‌کنیم یعنی ما دارای یک ابزار هوشمند هستیم که توسط آن کنترل بهتری بر جریان برق و همچنین بار قطع‌کننده مدار داریم. منظور از کنترل، انعطاف‌پذیری و ممانعت از اضافه بار مداوم است. این تابلوهای هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارند لذا شما می‌توانید از طریق نصب یک برنامه در تلفن همراه خود میزان مصرف انرژی را کنترل کنید.

 تابلو برق استخری که مجهز به سیستم هوشمند است به شما در کنترل مدارهایی که در نظر دارید بار بیشتری مصرف کنند کمک خواهد کرد. این سیستم از اجزای الکتریکی و مکانیکی مختلف تشکیل شده که برای کنترل و توزیع برق در استخر و سایر مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجزای تابلو برق استخری هوشمندسازی شده شامل نمایشگر، سوئیچ، فیوز، رله و سایر قطعات الکتریکی می‌شود که در یک تابلو برق استفاده می‌شوند.

تابلو برق استخری چیست

نحوه نصب سیستم هوشمند در ساخت تابلو برق استخری

در نصب سیستم هوشمند تابلو برق استخری باید پارامترهای مهمی را در نظر بگیرید که با نصب سایر تابلو برق‌ها متفاوت است. در نصب این سیستم باید ابعاد مناسب و مکان مناسب در نظر گرفته شود. اگر بخواهیم یک مکان مناسب برای سیستم هوشمند تابلو برق انتخاب کنیم باید دسترسی آسان و در معرض دید نبودن را مد نظر قرار دهید.

 این تابلو معمولا ابعاد بزرگترین نسبت با تابلو برق سنتی داشته و به این صورت است که یک فریم در دیوار اجرا می‌شود و صفحه مونتاژ داخل آن قرار می‌گیرد. روی این صفحه تعدادی داکت و ریل نصب می‌شود و کلیدهای مینیاتوری، ترمینال‌ها، منبع تغذیه و رله‌ها روی ریل‌ها قرار می‌گیرند و در نهایت صفحه داخل فریم قرار داده می‌شود.

سیستم هوشمندسازی تابلو برق استخری این قابلیت را دارد که انرژی مصرفی را مدیریت کند. توانایی نظارت مستقیم و زنده بر وضعیت برق، قطعات مونتاژ شده در تابلو و تشخیص به موقع مشکلات احتمالی را دارد. قابلیت اتصال به سایر سیستم‌های هوشمند نیز از مزایای این تابلو برق محسوب می‌شود. یک سیستم هوشمند به شما امکان کنترل از راه دور تابلو برق را می‌دهد و کار را برای شما راحت می‌کند.

قیمت تابلو برق صنعتی

با توجه به اینکه تابلو برق استخر به عنوان یک تابلوی صنعتی کاربردهای زیادی دارد و از عملکرد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد برخوردار است، در انواع مختلفی تولید می‌شود. همین موضوع موجب شده که قیمت این محصول نیز از رنج متفاوتی برخوردار باشد و در تعیین بهای آن پارامترهای متفاوتی در نظر گرفته شود.

از فاکتورهای مهم که در تعیین قیمت تابلو برق استخری تاثیر دارند می‌توان به ابعاد استخر و فضای مورد نظر مشتری، تعداد تایمرها، نوع تابلو برق، ابعاد تابلو، تجهیزات مونتاژ شده روی محصول، تعداد چراغ‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد. اگر قصد خرید یا سفارش تابلو برق صنعتی دارید، با مشاورین شرکت برقستان از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و قیمت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

قیمت تابلو برق استخری

ساخت تابلو برق استخری و سفارش از برقستان

برقستان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی – صنعتی در زمینه تولید تجهیزات برق و الکترونیک بوده و سازنده تابلو برق در کشور محسوب می‌شود. این مجموعه با بهره‌مندی از متخصصین ماهر و متخصص، اقدام به تولید تابلو برق استخری با رعایت استانداردهای بین‌المللی کرده که این تابلوها از ایمنی بالا، عملکرد منحصربه‌فرد، مقاومت بالا در مقابل رطوبت، کرده است.

 اگر قصد خرید تابلو برق صنعتی از جمله تابلو برق استخری را دارید، برقستان با اطمینان بالا محصولات باکیفیت خود را به شما عرضه می‌کند. جهت اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش ساخت تابلو برق صنعتی به سایت برقستان مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

کیفیت ساخت انواع تابلو برق در شرکت برقستان قابل تایید از نظر استانداردهای جهانی بوده و با اطمینان کامل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. نحوه ساخت تابلو برق استخری توسط این شرکت طی مراحل متعددی انجام می‌شود که با رعایت اصول ایمنی و استانداردهای لازم این مراحل طی می‌شوند. شرکت برقستان این محصولات را با تنوع بالا تولید کرده تا نیاز بازار را در تمام زمینه‌ها پوشش دهد. شما می‌توانید از تولیدات ما در سایت مجموعه دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را برگزینید.

سوالات متداول

تابلو برق استخری چیست؟

 این تابلو یک سیستم پیشرفته است که با دقت و ظرافت کامل قطعات مختلف نظیر رله، چراغ، ساعت، فیوز، کنتاکتور و مواردی از این قبیل مونتاژ شده و به مصرف‌کننده در کنترل و مدیریت بهتر برق استخر کنم می‌کند.

از قابلیت‌های سیستم هوشمند تابلو برق استخر چند مورد نام ببرید؟

مدیریت انرژی، امنیت، مانیتورینگ، اتصال به سایر سیستم‌های هوشمند، پیش‌بینی مشکلات، کنترل از راه دور

نحوه نصب سیستم هوشمند تابلو برق استخری چگونه است؟

در زمان نصب این سیستم یک فریم در دیوار اجرا می‌شود و صفحه مونتاژ داخل آن قرار می‌گیرد. روی این صفحه تعدادی داکت و ریل نصب می‌شود و کلیدهای مینیاتوری، ترمینال‌ها، منبع تغذیه و رله‌ها روی ریل‌ها قرار می‌گیرند و در نهایت صفحه داخل فریم قرار داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.